вівторок, 3 листопада 2015 р.

Засідання творчої групи вчителів початкових класів



30 жовтня відбулося засідання творчої групи вчителів початкових класів з проблеми «Теоретико-методологічні основи застосування методів мнемотехніки в початкових класах». Метою першого засідання творчої групи було підвищення продуктивності освітнього процесу в загальноосвітніх навчальних закладах  за допомогою методів і прийомів мнемотехніки. Під час теоретичної частини педагоги ознайомилися з такими питаннями: «Освітня мнемотехніка як технологія підвищення продуктивності освітнього процесу» (керівник творчої групи вчитель початкових класів Вільшанської ЗШ І-ІІІ ступенів Нестерова С. М.), «Проблема розвитку мнемічних процесів учнів різних вікових категорій» (практичний психолог Вільшанської ЗШ І-ІІІ ступенів Михайлова В.В.), «Мнемотехніка як спосіб оптимізації інтелектуальної діяльності особистості» та «Діяльність вчителя щодо застосування методів та прийомів мнемотехніки в навчально-виховному процесі» (методист РМК Абажей Л. І.). Керівник творчої групи Нестерова С.М. протягом роботи в практичній частині засідання поділилася досвідом з проблеми «Методика вивчення словникових слів» і показала на прикладі застосування даної методики. На кінець засідання творчої групи кожен учасник отримав домашнє завдання:
- опрацювати метод «Перетворення» та прийоми з яких він складається;
- підготувати дидактичний матеріал до одного із прийомів;
- впроваджувати один із прийомів мнемотехніки в навчально-виховний процес початкової школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар