28 жовтня 2015 року відбулося засідання постійно – діючого
семінару вчителів початкових класів з проблеми «Сучасний урок – основа
ефективної та якісної початкової освіти». Засідання проходило у формі
семінару-тренінгу. Перед початком заходу кожен учасник висловив свої очікування
щодо подальшої роботи. У ході роботи семінару вчителі визначили нові цілі
педагогічної діяльності задля підвищення професійного рівня.Виконуючи вправу
«Маю свою думку» кожна група записала
характерні ознаки сучасного уроку на основі перших літер поняття «сучасний
урок». Методист з початкової освіти Абажей Л. І. звернула увагу педагогів на
основні вимоги до сучасного уроку та
моделі навчання. Під час вправи «Велике коло» вчителі давали відповіді
на питання «Коли вчителеві не цікаво вчитися?» та «Коли учневі нецікаво
вчитися?» відповіді обговорювали та клеїли на зображення вчителя та учня. За
допомогу вправи «Пазли» учасники почитавши суть технології знаходили її назву
таким чином пригадали найпоширеніші технології навчання в початкових класах,
обговорили чинники від яких залежить ефективність уроку. Опрацювали критерії
ефективності сучасного уроку, що залежать від вчителя та учня. На завершення
тренінгу педагоги заміни квіти яблуні зі своїми очікуваннями на яблука, що
символізували продуктивну та плідну співпрацю усіх учасників методичного
заходу.
Сторінки
- Головна сторінка
- Он-лайн опитування
- Діагностування вчителів початкових класів
- ДПА 4 клас
- ГПД
- Методичні рекомендації вчителям початкових класів
- ШМО вчителів початкових класів
- Вчителю "Основ здоров'я"
- Календар методичних заходів
- Науково-методичний супровід вчителів початкових класів
- Структура методичної роботи з вчителями початкових класів
- Творча група вчителів початкових класів
- З досвіду роботи вчителів початкових класів
- Дослідження PISA-2018
- До 100-річчя В.О. Сухомлинського
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар