16 березня 2018 року відбулося засідання районного
методичного об'єднання вчителів початкових класів закладів загальної середньої
освіти району з проблеми «Сучасні
технології навчання вчителя початкових класів в умовах впровадження концепції
«Нова українська школа» та підготовка до роботи за новим Державним стандартом
початкової освіти», в якому взяли участь
учителі майбутніх першокласників.
Семінар пройшов у формі тренінгу, метою якого було:
· ознайомитися з структурою Державного стандарту
початкової освіти, його метою, пріоритетами;
· навчитися користуватися документом залежно від потреби: для творення
навчальної програми та для її модифікації;
· навчитися планувати навчальну діяльність відповідно до загальних і
конкретних очікуваних результатів
Стандарту;
· навчитися верифікувати, наскільки навчальна діяльність відповідає вимогам
Стандарту;
· усвідомити суть Нової української школи у проекції на початкову освіту.
Під час роботи семінару вправою «Галявина очікуваної мети» учасники
висловили свої сподівання щодо заходу.
За допомогою міні-лекції «Нова школа – крок у майбутнє» вони усвідомили
суть та вимоги до вчителя, які постають в рамках концепції «Нова українська
школа» та зрозуміли, що вчителю необхідно пере форматуватися, змінивши підхід до навчання.
Наступним етапом семінару була практична робота, а саме, робота з Державним
стандартом та модельною програмою. У ході вправи «Пазли» педагоги поєднали
назви ключових компетентностей та їх суть. Працюючи у двох групах, учасники аналізували Модельну програму та відображення
в ній суті принципів Державного стандарту, формулювали очікувані результати
освітніх галузей, порівнюючи їх із результатами даної програми.
Педагоги ознайомилися з методичними рекомендаціями щодо організації
освітнього процесу в 1 класі експериментальних шкіл та послідовністю роботи з
індексом конкретних очікуваних результатів.
Так як безпосередніми учасниками Нової української школи є вчителі, учні,
батьки та управлінці, працюючи в групах
«Учителі», «Учні», «Батьки» та «Директори», вчителі намагалися відтворити їх взаємодію
в освітньому процесі методом «Колажу».
Семінар було завершено вправою
«Сонечко», під час якої учасники на «промінчиках» висловили власну
думку щодо актуальності змісту та мети
заходу.
Немає коментарів:
Дописати коментар